fbpx

FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) - Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Rezerwacji przejazdu można dokonać poprzez:

  • zakup biletu na stronie hoper.pl
  • wysłanie wiadomości SMS lub WhatsApp
  • wysłanie wiadomości na Facebooku (AILON BUS)
  • wysłanie wiadomości email pod adres kontakt@ailon.pl

W rezerwacji koniecznie należy podać:

  • imię i nazwisko
  • numer telefonu
  • dokładny adres wyjazdu
  • dokładny adres docelowy
  • data wyjazdu
  • liczba pasażerów
  • ewentualne uwagi

Wychodzimy z założenia, że im wcześniej tym lepiej. Nie ma ograniczenia czasowego, ale przejazd najlepiej zarezerwować na tyle wcześnie, aby były jeszcze wolne miejsca. Sugerujemy więc nie czekać na ostatnią chwilę.

Jeżeli wyjazd jest nad ranem, informacje o dokładnej godzinie przyjazdu busa podajemy dzień wcześniej w godzinach popołudniowych (po zamknięciu i zaplanowaniu trasy), natomiast jeśli wyjazd jest wieczorem, staramy się aby informacja była wysłana maksymalnie do południa tego samego dnia.

Niestety nie ma takiej możliwości. Wsiadając do busa, pasażer może usiąść na jednym z wolnych w danym momencie miejsc.

Staramy się, aby przejazdy odbywały się bez przesiadek niemniej jednak czasami jest to konieczne aby czas podróży był możliwie jak najkrótszy.

W busach obowiązuje kategoryczny zakaz spożywania alkoholu. Osoby nie przestrzegające tego zakazu mogą zostać wyproszone z pojazdu! Nie zabieramy również pasażerów będących pod wpływem alkoholu!

Jeśli jednym z podróżnych jest dziecko w wieku do 12lat, nieprzekraczające 150cm wzrostu, opiekun zobowiązany jest do zapewnienia dziecku fotelika ochronnego. Dziecko powinno podczas całej podróży przebywać w zabezpieczonym foteliku ochronnym, niedozwolone jest przewożenie dzieci na rękach lub na kolanach.

Po wcześniejszym uzgodnieniu, Przewoźnik może udostępnić na czas podróży fotelik dla dziecka o wadze od 9 do 36 kg. O potrzebie udostępnienia fotelika należy poinformować Przewoźnika niezwłocznie po zakupie biletu, telefonicznie pod numerami: +48 796-644-955 lub emailowo na adres kontakt@ailon.pl.
Przewoźnik ma prawo odmówić przewozu Pasażera podróżującego z dzieckiem wymagającym fotelika, jeśli fakt ten nie został zgłoszony Przewoźnikowi niezwłocznie po zakupie biletu.

Legitymacja szkolna lub akt urodzenia nie jest dokumentem uprawniającym do podróży za granicę. Podczas kontroli w czasie podróży należy okazać dowód osobisty lub paszport.

Niestety nie ma możliwości przewozu jakichkolwiek zwierząt. Jedynie w wyjątkowych sytuacjach przewoźnik może wyrazić zgodę na przewóz zwierzęcia, po wcześniejszej konsultacji z przewoźnikiem (np. pies przewodnik).

TOP